fredag 7 oktober 2011

Litegrann

Första österrikiska lördagen åkte hela familjen inkl. jag & Niki till St Veiter Wiesenmarkt. Det är en stor marknadsgrej, Oktoberfest fast mindre. Massor av folk, de flesta klädda i lederhosen och vissa (typ jag) hade jeansshorts och en österrikisk linneskjorta. Fick låna den av mamman i familjen :) Bild kommer inte för jag ser ut som en gris på alla. Men det var en kul upplevelse!



Hot guys in lederhosen och partyhattar.
Där sprack min fördom om att det bara är
gubbar som bär dessa brallor.


Bratwurst mit sauerkraut und semmel!
Korv: jatack
vitt bröd: JAtack
surkål: två tuggor tack


Niki & Alexander provar hattar



En söt gubbe utan lederhosen.


Här är några fler bilder


Löven är gröna som på våren.
Hallå höstfärger vars är ni?



Niki visar Lily hur man gör "ssch!"


Dom röda stövlarna kommer väl till
användning härborta. Jag och Lily matchar
dessutom varandra, känns coolt.





Chokladdoppade jordgubbar,
mumma kardemumma!



En envis tös provar mina glajjor..


Utsikt över Velden am Wörthersee






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar