söndag 10 juni 2012

[goten aubick]

Måste först dela med mig av den glädje jag känner när jag kliver ur badkarsduschen utan att vada i knähögt vatten. Den är förgräsligt härlig. Det känns fräscht. Det är ett stressmoment mindre inför flyttstädningen. OCH, det bästa av allt: jag gjorde det alldeles själv.




Här är canyoning-gänget från förra lördagen
innan skräckupplevelsen.
Det värsta men också det coolaste jag nånsin har gjort.



Canyoningens baksida nr 1.
Klara hade otur och råkade vinkla ut vänster fot
i den snabbaste rutschkanan.
Resulterade i kryckor och värktabletter.


Canyoningens baksida nr 2.
Inte alls lika hardcore. Jag lät min fotlänk med stenar sitta
kvar under våtdräkt och tighta våtdräktsskor.
Tre dagar senare var hela fotleden uppsvälld
och jag kunde inte gå normalt. Åtgärdar nu
"skadan" med lindat och voltaren och
hoppas att inget i min fotled är krossat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar